06 martie 2010

Venisaj si lectie de umanitate






Am pimit o dedicatie de la domnul Korniss,pe albumul foto al dinsului,intitulat "Inventar"si m-am intors bucuros acasa.
Am avut sansa,deoarece la vernisaj a fost "omor".Regret ca nu am plecat la Cluj cu o zi mai devreme,deoarece la conferinta de presa marti 2 martie,s-au spus lucruri intersante despre cum s-a realizat acest proiect fotografic pe parcursul a 40 de ani.As da oricit pe o inregistrare a acesteia...
M-am bucurat sa vad multi tineri,receptivi si curiosi.
Cred ca a fost o lectie despre ce inseamna sa faci un proiect fotografic.Serios.De Pulitzer.

5 comentarii:

hajdu tamás spunea...

dau un " Kötődés " pentru un " Leltar " :)

vasile dorolti spunea...

ok,se rezolva.daca mai vrea cineva sa-ma anunte,pot face rost de vreo trei patru buc (sper!!!!am promisiuni)

bumbutz spunea...

Daca e "Inventar" vreau si eu.

Blogu'lu oZo spunea...

În fotografia 2 este un nene gras cu albumul în brațe. Seamănă cu Vasile (da e prea gras). În ultima poză, alt nene seamănă cu dom profesor Feleki Karoly (probabil fratele). Dacă faci rost, mă înscriu și eu!...

vasile dorolti spunea...

mai Ozo,in ultima poza e Feleki Istvan,cel care s-a ocupat din partea muzeului de arta de expozitie(si care are multe merita in realizarea acesteia)dl Karol a fost si el-impreuna cu dl Gaina,pe care-l stii din vedere cred-,mic,gras si usor chelutz,asa ca mine,invidiosule!!!!.....in legatura cu albumele, ma ocup.