18 februarie 2010

Rurale


8 comentarii:

Blogu'lu oZo spunea...

Pe prima o am și eu. Mi-ai furat-o oțule. Sau eo am furat-o de la tine?

Unknown spunea...

excelenta prima.brava neni Vasili

vasile dorolti spunea...

dupa ce ca mi-ai rupt arcurile la frumusetea aia a mea de citroen,ma faci si 'otz!!!!!...nici nu ma steptam la altceva de la un prieten adevarat!!!!!

Marcel Eremia spunea...

'otz, ne'otz, cu sau fara arcuri rupte, tot ii mai frumoasa prima!

Blogu'lu oZo spunea...

Bine... eo am furat-o!...

vasile dorolti spunea...

n-ai furat nimik ,stai blind,facui si io o gluma de ris.poate nu prea reusita.

Unknown spunea...

Faina treaba,..., ma uit la astea si imi dau seama cat mai am de mers pe drumul asta ;)

vasile dorolti spunea...

si gabi,nici vb....e nevoie doar de ..." idei putzine si o vointza de fier"...